תנאי שימוש לחנויות - moly

הסכם שימוש – הפעלת חנות “גן-יבנה שופס”

סיגמה מרקטינג (להלן: “החברה“) שמחה להעניק לחתום מטה שירותי חנות באתר “גן-יבנה שופס” (להלן: “האתר“, “החנות“), בכפוף לתנאים המופיעים בהסכם זה או במסמכים המצורפים אליו על דרך ההפניה (להלן: “ההסכם“).

  • חנות בתעריף חודשי באתר “גן-יבנה שופס” במחיר:200ש”ח (לא כולל מע”מ).
  • פרטי הלקוח
    1. שם איש הקשר:
    2. טלפון להתקשרות:
    3. שם בית העסק (כפי שמופיע על-גבי חשבוניות):

להלן: “הלקוח

  • תנאי ההתקשרות והתמורה
    1. האתר מופעל על ידי החברה ומספק פלטפורמה פרסומית לבעלי חנויות ולמוכרים שירותים שונים (להלן: “שירותי החברה“) המעוניינים למכור שירותים. הלקוח מבין כי חלק מן שירותי החברה המוצעים על ידי החברה עשויים להיות מתומחרים בנפרד, ואינם כלולים בסעיף התמורה כהגדרתו בהסכם זה. מחיר כל שירות, יפורט בנפרד במחירון של החברה, שיהיה תקף במועד רכישת השירות הרלוונטי (להלן “השירותים הנוספים“).
    2. תחילתו של ההסכם ביום החתימה על טופס בקשת ההצטרפות והוא יעמוד בתוקפו למשך שנה מיום חתימתו ויתחדש אוטומטית לתקופות נוספות בנות שנה אחת אלא אם כן יבוא ליידי סיום בהודעת צד למשנהו 30 יום מראש ובכתב.(להלן: “תקופת ההתקשרות“).
    3. התשלום ייעשה באחד מאמצעי התשלום הבאים: כרטיס אשראי או מזומן, כפי שיפורטו מטה ע”י הלקוח. מובהר ומוסכם כי התשלום עבור תקופת ההתקשרות, יתבצע במועד חתימת הסכם זה.
    4. התמורה עבור דמי שימוש חודשיים הינה סך של 200₪ (להלן: “התמורה“) ותיעשה באמצעות כרטיס אשראי, המחאה או העברה בנקאית, כפי שיפורטו מטה ע”י הלקוח (להלן: “אמצעי התשלום“). התשלום בתקופת ההתקשרות, יתבצע בתחילת כל חודש קלנדרי עבור החודש מראש. פרטי התשלום של הלקוח מפורטים בנספח א’ להסכם זה.
    5. ידוע ללקוח והוא מסכים כי בנוסף לתמורה, תגבה ממנו החברה מדי חודש, עמלת מכירה בשיעור2% לפני מע”מ, העמלה תחושב על מלוא ההכנסות ממכירות לפני מע”מ שבוצעו באמצעות החנות באתר “גן-יבנה שופס”, בחודש הרלוונטי (החל מהשקל הראשון של ההכנסות).עד ה 6 בכל חודש קלנדרי הלקוח יקבל את חישוב העמלות שעליו לשלם בגין עסקאות שבוצעו בחודש הקלנדרי הקודם (להלן: “חשבונית עמלות“). הלקוח יוכל לערער על חשבונית העמלות עד ולא יאוחר מה-13  באותו חודש. לא יתקבלו ערעורים או השגות על חשבונית העמלות אחרי המועד הנקוב והלקוח ייחשב כמי שאישר את חשבונית העמלות באופן סופי. על אף האמור לעיל, החברה תשיב ללקוח החזר של עמלות ששולמו על ידו  במקרה שבו הצרכן יבטל את השירות שהזמין שבגינו שולמה עמלת מכירות, בתנאי כי הדרישה להשבת העמלה התקבלה בחברה, בצירוף האסמכתאות הרלוונטיות, בתוך 60 יום מיום קבלת חשבונית העמלות.
    6. הלקוח מסכים ומאשר כי, התשלום בגין העמלה ייגבה על ידי החברה באופן אוטומטי וישירות מכרטיס האשראי שפרטיו מצויים מטה.
    7. מובהר כי, כל איחור בתשלום התמורה או העמלה, העולה על 14 ימים, יביא להורדה מיידית של החנות מהאתר וכן יחויב בריבית פיגורים הקבועה בחוק וזאת החל מהמועד הקבוע לתשלום ועד לתשלום בפועל, זאת מבלי לפגוע בזכויותיה של החברה עפ”י חוק.
    8. החברה תפיק חשבונית מס כדין.
    9. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות החברות יעד שריג ו-חברת הסליקה הקיימת שלך, אשר גובות עמלות סליקה ישירות מהלקוח. ביצוע העסקה וקבלת האישור כפופים לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של יעד שריג ו-חברת הסליקה שלך. הלקוח מאשר את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של יעד שריג, ואת תנאי המערכת והעלויות הכרוכות בשימוש בשירות יעד שריג.
    10. הלקוח יוכל להקפיא חנותו עד לפרק זמן מצטבר של 3 חודשים בכל שנה קלנדרית מיום תחילת ההתקשרות. מובהר ומוסכם כי אין בהקפאה כזו כדי לעכב תשלומים המגיעים לחברה.
    11. הלקוח מצהיר כי הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ’א-1981 ידועות לו והוא מתחייב לפעול על פיהן, לרבות כל הנוגע לזכויות הצרכן ל”ביטול עסקת מכר מרחוק”. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לכל נזק הנובע מהפרת הוראות חוק הגנת הצרכן על ידו, ויפצה וכן ישפה את החברה  על כל דרישה או תביעה שתוגש נגדה ע”י צרכן שרכש מוצר בחנות של אותו לקוח, מכל סיבה שהיא.
    12. הלקוח מתחייב כי בהפעלת החנות לא יפר זכויות צד ג’, לרבות זכויות יוצרים, סימני מסחר או זכויות קנייניות אחרות. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לכל נזק הנובע מהפרה של זכויות היוצרים, סימני מסחר, זכויות קנייניות אחרות, ויפצה את החנות על כל דרישה או תביעה שתוגש נגדה בעניין זה.
    13. הלקוח מתחייב שלא להשתמש בחנות על מנת לפרסם תוכן שגוי, לא מדויק, מטעה, משמיץ או שיש בו כדי הוצאת דיבה. כנו כן מתחייב הלקוח לא למכור בחנות שירותי מין או שירותים לא חוקיים ע”פ דיני מדינת ישראל, לרבות חוק העונשין התשל”ז-1977 ופקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש], התשל”ג-1973.
    14. ידוע ללקוח והוא מאשר כי אם יתרשל במילוי או יפר איזו מהוראות הסכם זה, או אם  לא יספק מוצר שרכש מוצר בחנות תוך פרק זמן סביר, החברה תהיה רשאית להוריד את חנותו באופן מידי מהאתר.
    15. הלקוח מצהיר כי קרא  את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות כפי שפורסמו באתר והבין את תוכנם. הלקוח מצהיר כי הוא מתחייב לפעול בהתאם להוראות תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות באתר, כפי שיהיו מעת לעת. הלקוח מצהיר כי ידוע לו שתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות עשויים להתעדכן מעת לעת,  עפ”י שיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה מתחייבת לעדכן את הלקוח בכל שינוי בנ”ל באמצעות הודעה לכתובת הדוא”ל המופיעה בתחילת הסכם זה. על אף האמור לעיל, הלקוח מצהיר כי הוא מבין שעל אחריותו להתעדכן בהתאם ולקרוא הודעות אלו בנוגע לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המופיעים באתר, והוא מתחייב לעשות כן,  ולפעול בהתאם להם.

אנו החתומים מטה. מבקשים בזה בשם בית העסק שפרטיו פורטו לעיל, להצטרף לתוכנית העברת עסקאות לחברות האשראי
באמצעים אלקטרוניים. המותגים אותם יעד סליקה ונאמנות )א.ש( בע”מ תסלוק יהיו בכפוף לאישור חברות האשראי ובהעברת
מספר הספק על ידי הלקוח, מובהר בזאת כי יעד סליקה ונאמנות )א.ש( בע”מ לא תהיה אחראית לכל טעות שתגרם כתוצאה
ממילוי שגוי של טופסי הצטרפות.
עלות השירות:
התשלום עבור השימוש בממשק הסליקה , יבוצע יחד עם התשלום עבור מערכת סיגמה מרקטינג, ועל פי פרטי התשלום והתנאים
המפורטים בהזמנת המערכת.
פתיחת בית העסק לפתיחה במערכת אשראית
)לבעלי מספר ספק בחברות האשראי(
או סימנתם שאין לכם מס’ ספק אין צורך למלא את הפרטים בטבלה מטה UPAY במידה ובחרתם ב
[email protected] : יש להחזיר את הטפסים חתומים לפקס: 09-8622361 או לדואר אלקטרוני
עמוד 2 מתוך 3
הסכם התקשרות – תנאים כלליים לאספקת שירותים
בין חברת יעד שירותי סליקה ונאמנות )א.ש( בע”מ ח.פ 512757261 )”החברה”(
לבין_________________________________________________)”הלקוח”(
1 . השירותים
1.1 . מסמך זה הוא נספח לבקשת ההצטרפות לתכנית סליקת כרטיסי אשראי )להלן: “בקשת ההצטרפות”( ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה.
1.2 . החברה שומרת על זכותה לשנות את מתן השירותים לפי שיקול דעתה המקצועי ובלבד שלא יהא בכך כדי לפגוע בטיב השירות ובמועדי נתינתו.
2 . אספקת השירותים
2.1 . מועד תחילת אספקת השירותים הינו ביום החתימה על טופס בקשת ההצטרפות על ידי הלקוח או אישור ההצטרפות ע”י הלקוח בדואר
אלקטרוני.
2.2 . שעות פעילות מוקד השירות של החברה הם: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 .
2.3 . הטלפון במוקד השירות של החברה הינו: 09-8610338 או ניתן לפנות בכתב ל [email protected]
2.4 . החברה מתחייבת לספק את השירותים שהזמין הלקוח. במקרה של מניעה או קושי לאספקת השירותים ובמקרים של תקלות תפעל החברה
בסבירות ובאחריות להסרת המניעה ו/או הקושי ולתיקון התקלות על פי העניין. לא יסופקו השירותים ו/או שיוצר קושי כלשהוא באספקת השירותים או
שירותים מסוימים, מתחייבת החברה להפעיל מאמצים סבירים לתיקון הדרוש.
2.5 . בכל מקרה של אי אספקת השירות, מלאה או חלקית, תוחזר ללקוח התמורה היחסית בגין השירות או חלק השירות שלא סופק.
2.6 . תנאי לאספקת השירותים במלואם ובמועדם הוא המצאת כל הנתונים הדרושים מאת הלקוח, והימצאות התשתיות המתאימות אצל הלקוח,
בהתאם להנחיות החברה כפי שיינתנו מעת לעת.
2.7 . כל עוד נקטה החברה במאמצים סבירים לאספקת השירותים אך אלה לא סופקו במלואם ובמועדם מסיבות התלויות בלקוח או בצד שלישי –
לא יחשב הדבר להפרת הסכם ע”י החברה.
2.8 . השירותים יסופקו על ידי החברה ללקוח באמצעות אנשי הקשר המצויים בטופס בקשת ההצטרפות.
2.9 . הלקוח מאשר לחברה להשתמש בשם הלקוח לצרכי שיווק באתר האינטרנט ובמצגות החברה. החברה מתחייבת לא להשתמש בשם הלקוח
לצרכים אחרים בלי לקבל את הסכמתו מראש.
2.10 . החברה עשויה לשנות את תנאי ההסכם בהודעה שתישלח ללקוח בכתב 10 ימים מראש לפחות.
3 . מחירים ותשלום
3.1 . הלקוח מתחייב לשלם לחברה עבור השירותים ועבור מוצרי החומרה והתוכנה את הסכומים המפורטים בבקשת ההצטרפות.
3.2 . התשלום עבור מוצרי החומרה והתוכנה ייעשה במועד האספקה.
3.3 . התשלום עבור השירות יתבצע באמצעות הוראת קבע בנקאית או דרך חיוב חודשי בכרטיס אשראי.
3.4 . במידה ואמצעי תשלום כלשהוא יחסם או יבוטל שומרת לעצמה החברה את הזכות להפסיק את מתן השירותים באופן מידי חד צדדי ובלי
להודיע על כך מראש ללקוח. חידוש השירות מותנה בהסדרת אמצעי התשלום.
3.5 . כל סכום שלא ישולם לחברה במועד יישא ריבית פיגורים בשיעור של 0.25 אחוז לשבוע. הלקוח יישא גם בעלות הוצאות פעולות הגבייה, ככל
שידרשו פעולות שכאלה.
3.6 . החיוב עבור שילוב הלקוח במערכות החברה יבוצע מיד לאחר שהלקוח יחתום על בקשת ההצטרפות. יודגש כי חיוב זה לא יוחזר ללקוח בכל
מקרה של ביטול הסכם זה.
3.7 . לחברה הזכות להעלות את תעריפי השירותים ואת מחירי החומרה והתוכנה בלבד שהודיעה על כך ללקוח 30 יום מראש.
4 . משך ההסכם, ביטול והקפאה
4.1 . תחילתו של ההסכם ביום החתימה על טופס בקשת ההצטרפות והוא יעמוד בתוקפו למשך שנה מיום חתימתו ויתחדש אוטומטית לתקופות
נוספות בנות שנה אחת כל אחת, אלא אם כן יבוא לידי סיום, בהודעת צד למשנהו 30 יום מראש ובכתב.
4.2 . היה והלקוח יפר את ההסכם הפרה יסודית או הפרה אחרת שלא תתוקן תוך 15 יום מעת שהחברה הודיעה ללקוח בכתב על ההפרה, רשאית
החברה לבטל את ההתקשרות ולהפסיק את אספקת השירותים ללקוח באופן מידי. ההפרות הבאות תחשבנה כהפרה יסודית של ההסכם על ידי הלקוח:
אי תשלום התמורה עבור שירותי החברה במלואה ובמועדה, הפרה של חובת הסודיות ואי עמידה בכללי PCI-DSS .
4.3 . הלקוח רשאי לבטל את ההתקשרות בכל מקרה בו הפרה החברה את ההסכם ולא תיקנה את ההפרה בתוך 15 יום ממועד הודעת הלקוח בכתב
בדבר ההפרה.
4.4 . בנוסף, תעמוד לחברה וללקוח, בכל עת, הזכות להודיע לצד השני על ביטול ההתקשרות מסיבה כלשהיא, בהודעה בכתב של 45 יום מראש ובלי
שהדבר יהווה הפרה של הסכם זה. הפעילה החברה את זכותה כאמור בסעיף 2.10 לעיל יהא הלקוח רשאי להודיע על ביטול ההסכם כאמור 10 ימים מראש
ובכתב.
4.5 . במידה והלקוח יבקש להקפיא את חשבונו, הפשרת החשבון וחידוש פעילותו תבוצע ע”י חברת שב”א תהיה כרוכה בתשלום סביר כפי שיהא
מקובל בחברה באותה העת.
4.6 . מסוף יצור אשר לא הופעל במשך 3 חודשים, ייסגר. בגין הקמה המחודשת של מסוף הייצור יחויב הלקוח בעלות הקמה חד פעמית בסכום סביר
כפי שיהא מקובל בחברה באותה העת.
4.7 . בסיום ההתקשרות בין החברה לבין הלקוח מכל סיבה שהיא תסתיים גישת הלקוח לשירותי החברה למסמכים ולפרטים, הלקוח ישלם לחברה
את מלא התשלומים שנצברו לזכות החברה עד למועד סיום ההתקשרות, הלקוח יהא אחראי בלעדית להוצאת כל המסמכים השייכים לו ממסוף הייצור,
הודעה על סגירת מסוף ייצור יש לשלוח למייל: [email protected] בצירוף מספר המסוף וטלפון ליצירת קשר.
4.8 . הודעה על סגירה שתינתן על ידי הלקוח תיכנס לתוקפה בסיומו של אותו חודש קלנדרי שבו נמסרה ההודעה, הלקוח יחויב בגין אותו חודש
קלנדרי שבו ניתנה ההודעה ועד סיומו, במידה שהבקשה לביטול השירות תתקבל לאחר שכבר נשלחה בשם הלקוח בקשה לחברת שב”א, יחויב הלקוח עבור
הרישיון שנקנה לו על ידי החברה בסכום עלות פלוס מע”מ.
4.9 . חיוב עבור הקמת הלקוח במערכות החברה יחול עם חתימת ההצעה ו/או ההסכם. בכל מקרה לא יחול החזר עבור עלויות אלה.
4.10 . יצוין כי ללקוח תינתן האפשרות לעבור בכל עת למסלול של מסוף לצפייה בלבד בעלות של 19.90 ₪ בלבד. יודגש כי במסלול זה יהא הלקוח רשאי
לצפות בעסקאות וחשבוניות שבוצעו במסוף, אך לא תינתן לו האופציה לחיוב ידני חדש.
5 . אחריות בגין אספקת שירותים
5.1 . החברה מתחייבת כי תספק את השירותים כמתואר בבקשת ההצטרפות ובהתאם להסכם זה.
5.2 . החברה מחויבת לשמירת נתונים ברמת שמירה המקובלת בתחום, כמתחייב מתקן PCI:DSS המפוקח על ידי QSA חיצוני והמאושר על ידי
ארגון ה- pci .
5.3 . נתוני תעבורת התקשורת הקשורים ללקוח שיישמרו בידי החברה הם רכוש הלקוח והחברה לא תעשה בהם כל שימוש שלא לצרכי הסכם זה.
ללקוח שמורה הזכות לבקש מאת החברה בכל עת לקבל לידיו את הנתונים או להעבירם לידי צד ג’.
5.4 . החברה מתחייבת להעביר את הנתונים כמבוקש בתוך 5 ימי עסקים מקבלת כל הפרטים הדרושים לשם כך ובכפוף לקיום שיתוף פעולה כנדרש
מאת מקבל המידע ועמידתו בתקן ה . PCI:DSS לחברה שמור שיקול דעת לחייב את הלקוח בסכום סביר כפי שיהא מקובל אצלה באותה העת, בעבור
שירות זה.
5.5 . מובהר בזאת כי החברה מחויבת לשמור נתוני עסקאות בכרטיסים למשך שנתיים וכי לאחר המועד האמור תהיה רשאית החברה למחוק נתונים
אלה משרתי החברה, בלא שתידרש להודיע על כך ללקוח.
5.6 . הלקוח מצהיר על ידיעתו והסכמתו כי השירותים נשוא הסכם זה וכל תוכנה הקשורה להם מסופקים במצב כמות שהם ) AS IS ( ובלי כל
התחייבות לכך שהשירותים והחומרה והתוכנה יתאימו לצורכי הלקוח.
[email protected] : יש להחזיר את הטפסים חתומים לפקס: 09-8622361 או לדואר אלקטרוני
עמוד 3 מתוך 3
5.7 . החברה לא תישא באחריות על כשלים שהתרחשו כתוצאה מכשלי שירות של חברות וסולקי כרטיסי אשראי, ספקיות התקשורת, המערכת
הבנקאית בנקים ו/או צדדים שלישיים אחרים.
5.8 . החברה לא תישא באחריות בגין כל נזק שארע בגין פגיעה באבטחת נתונים, כל עוד עמדה החברה בתקן אבטחת נתונים כמפוקח ע”י חברות
כרטיסי אשראי המתעדכן מעת לעת.
5.9 . אחריות החברה תהא לתקופה של שנה אחת ממועד האספקה, ואחריותה לסוללה תהא לתקופה של חצי שנה מהמועד האמור. אין לחברה
אחריות לשבר או קורוזיה.
5.10 . אחריות החברה לשרות יעד במסוף אינטרנטי מותנית בעמידת הלקוח בתקן PCI .האחריות תחול רק במקרה בו הלקוח ביצע אינטגרציה לפי
הנחיות החברה.
5.11 . מוסכם בזאת שהחברה משמשת כספק שירותים טכנולוגיים בלבד ואינה מספקת שרותי סליקה, החזקה או העברת כספים, והיא אינה אחראית
אלא לשירותים הטכנולוגיים כמפורט בבקשת ההצטרפות ובהסכם זה.
5.12 . בשום מקרה ובשום תנאי לא תחול על החברה אחריות כלפי הלקוח או כלפי צד ג’ כלשהו לנזק תוצאתי או נלווה או עקיף או עונשי לרבות אובדן
כנסות, רווחים ופגיעה במוניטין, על כל הקשור בכך ו/או הנובע מכך.
6 . הצהרות והתחייבויות
6.1 הלקוח מצהיר בזאת כי :
6.1.1 הוא הבעלים ו/או בעל רישיון השימוש במערכות וביישומים להם יסופקו השירותים והוא רשאי, בהתאם להוראות כל דין ו/או הסכם, להתקשר
בהסכם זה על פי תנאיו.
6.1.2 הנתונים שמסר הלקוח לחברה לצורך קבלת השירותים הם נכונים ומדויקים וידוע לו שהשירותים יסופקו לו על ידי החברה בהתאם לנתונים
שנמסרו על ידו.
6.1.3 הלקוח רשאי להעביר לחברה את כל המידע והפרטים שהלקוח יעביר לחברה מעת לעת לצורך קבלת השירותים, ובכלל זה פרטי אמצעי התשלום
ופרטים מזהים של לקוחותיו של הלקוח. הלקוח עומד בהוראות כל דין ביחס לאגירה, שמירה וניהול והעברת המידע והנתונים אותם יעביר הלקוח לחברה.
6.2 הלקוח מתחייב:
6.2.1 להקים את התשתיות הטכניות הדרושות לשם קבלת השירותים, ולאפשר קבלת קישוריות בין מערכת המידע שברשותו לבין מערכות החברה.
6.2.2 לעדכן את החברה באופן מידי על כל שינוי ו/ או עדכון במערכות ו/או ביישומים המופעלים על ידיו והעשויים להשפיע על אספקת השירותים.
6.2.3 לדאוג לכל היבטי אבטחת המידע שבאחריותו בהתאם לדרישות חברות האשראי כפי שישתנו ו/או יתעדכנו מעת לעת.
6.2.4 לעמוד בכל עת בכל דרישות הבנקים וחברות כרטיסי האשראי הקשורים עם החברה או מהווים תנאי או עם תשתית לקבלת השירותים מהחברה
על פי הסכם זה.
6.2.5 לאפשר לחברה קבלת כל גישה לצורך אספקת השירותים כמתחייב בהסכם זה ובתקנות חברות האשראי שיחולו על החברה או על הלקוח ובכלל
זה, במידת הצורך, גישה למתקני הלקוח בתאום סביר מראש עם הלקוח.
6.2.6 לעשות שימוש בשירותים על פי כל דין החל על הסכם זה ושלא לעשות שימוש בשירותים או לאפשר לאחרים לעשות שימוש בשירותים לצורך
ביצוע כל פעולה אסורה על פי כל דין החל על הסכם זה או בניגוד להוראות ההסכם.
6.2.7 הלקוח לא יעתיק יפרוץ, ישנה, יתקן, יחבל, או יעביר לאחר, בכל דרך שהיא, את רכיבי התוכנה ו/או החומרה שיימסרו לו לצורך קבלת
שירותים.
6.2.8 הלקוח לא ימכור, יפיץ או יעשה כל שימוש מסחרי בשירותים, מעבר לשימושו העצמי בין בתשלום ובין שלא בתשלום.
6.2.9 הלקוח לא יבצע כל תיקון ו/או תחזוקה ו/או שינוי בציוד ובתוכנה של החברה וכל פעולה כזו תבוצע אך ורק על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
הלקוח יישא בעלות תיקון או החלפה של ציוד שניזוק בזדון או ברשלנות או עקב שימוש שלא לפי הוראות ההפעלה שתמסור החברה.
6.2.10 הלקוח מסכים לקבל כל מידע מהחברה ואת חשבוניות החברה באמצעים אלקטרוניים.
7 . סודיות
7.1 במהלך מתן השירותים על ידי החברה ללקוח, כל אחד מהצדדים להסכם זה עשוי להיחשף למידע סודי של הצד השני. צד המוסר מידע סודי
ייקרא להלן “מוסר המידע” ואילו צד המקבל מידע סודי ייקרא להלן “מקבל המידע”.
7.2 מידע סודי כולל מידע אודות הצדדים, עסקיהם נכסיהם, עובדיהם, לקוחותיהם, מחקר ופיתוח, תוצאות ותוצרי השירותים, שיטות, תהליכים,
המצאות, טכנולוגיות, רעיונות, תכניות, וכל מידע אחר, קיים או עתידי הנחוץ לצדדים במישרין או בעקיפים לקידום עסקיהם ולכל מטרה אחרת שהיא.
7.3 הלקוח והחברה מתחייבים לשמור בסודיות על כל המידע הסודי שיגיע לידיהם הנוסע מהסכם זה או הקשור אליו, , כולם או מקצתם, לצד
שלישי כלשהו, אלא בהסכמה מפורשת של הצד האחר מראש ובכתב.
7.4 למרות כל האמור לעיל:
( 1 ( החברה רשאית להעביר מידע למערכת הרגולטורית כמו גם למשתתפים במערכת הבנקאית/פיננסית ככל שמידע זה דרוש לצורך אספקת השירותים.
( 2 ( מקבל המידע רשאי לגלות את המידע הסודי של מוסר המידע למי מעובדיו )ובמקרה של החברה- לעובדי חברות קשורות, קבלני המשנה שלה, ספקי
השירות שלה או צדדים מתקשרים נוספים )כגון חברת “שב”א” וחברות כרטיסי האשראי( ובלבד שאותו צד קשור נדרש לדעת את המידע במסגרת תפקידו.
7.5 על מנת להגן ולשמור על סודיות המידע, מתחייבים הצדדים לנקוט באמצעים סבירים שאינם פחותים מאלה שבהם משתמש כל צד לשמירה
והגנה על סודיות המידע שלו עצמו, ובכל מקרה אמצעים שהינם לכל הפחות סבירים לשם הגנה ושמירה על סודיות המידע.
7.6 זמן סביר לאחר קבלת הודעה ממוסר המידע המורה למקבל המידע לעשות כן, מקבל המידע- בכפוף לכללים הרגולטורים, בנקאיים
וחשבונאיים – יעביר את המידע )בין אם בעותק קשיח, על גבי דיסק או כל אמצעי או מדיה אחרת( וכל עותקיו להחזקתו של מוסר המידע אם לא יהא
באפשרותו לעשות כן ישמיד כל עותק של המידע הסודי לרבות עותק אלקטרוני, ויספק למוסר המידע אישור רשמי על כך בכתב.
7.7 הוראות סעיף זה ימשיכו לחול גם לאחר תום תקופת ההסכם, או הפסקתו מכל סיבה שהיא.
8 . קניין רוחני
8.1 . הקניין הרוחני הגלום בשירותים השונים שמספקת החברה שייך לחברה עצמה בלבד, ואין בהסכם זה כדי להקנות ללקוח או לצד שלישי
אחר כלשהו כל זכויות בקשר עם הקניין הרוחני של החברה.
8.2 . כל המצאה, פיתוח, שיטות, תהליכים, רעיונות, טכנולוגיות, וכיוצא באלה יחשבו לקניינה הרוחני של החברה בין אם נוצרו או פותחו על ידי
החברה ו/או מי מטעמה, ובין על ידי אחר, ובכלל זה אם נוצרו או פותחן עקב עצה, המלצה או משוב של לקוח או מי מטעמו.
9 . שונות
9.1 היחסים בין החברה ללקוח הם יחסי קבלן עצמאי- מזמין. לא מתקיימים בין החברה או מי מטעמה לבין הלקוח ומי מטעמו יחסי עובד-מעביד או יחסי
שותפות, וזאת בין היתר, באשר החברה אינה משתלבת בארגונו של הלקוח והלקוח אינו מפקח על החברה ועל פעולותיה.
9.2 הסכם זה כפוף להוראות הדין החל בישראל ולבתי המשפט בתל אביב הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הקשורה בהסכם זה, או הנובעת ממנו.
9.3 בכל סתירה בין הוראות הסכם זה לבין בקשת ההצטרפות או כל נספח אחר, יגברו הוראות הסכם זה.
9.4 טופס בקשת ההצטרפות וכל יתר הנספחים להן הנם חלק בלתי נפרד מהסכם זה וחתימת הלקוח על טפס בקשת ההצטרפות או ההסכם מהווה
אישורו בדבר קבלת מסמכים נלווים אלו והסכמתו לתנאים הכלולים בהם.
9.5 הלקוח אינו רשאי להסב או להמחות לאחר את זכויותיו ו/או חובותיו על פי הסכם זה או בקשר עם הסכם זה.
9.6 הסכם זה מבטל כל הסכם, הסכמה ו/או התחייבות קודמת , למעט בקשת ההצטרפות, בין בעל פה ובין בכתב, בין במפורש ובין מכללא, בכל הקשור
והנוגע לרשות השימוש לפי הסכם זה.
9.7 זכויותיה של החברה על פי הסכם זה לא תיפגענה עקב מתן ארכה ללקוח, ושיהוי בתגובת החברה או אי תגובה מצד החברה כלל, לא ייחשב כוויתור
כלשהו.
9.8 הלקוח מוותר בזאת על כל זכות עיכבון בציוד של החברה שיהיה ברשות הלקוח.
9.9 . כל הפתוחים של החברה לרבות אלה שיצורפו להצעת המחיר, ואלה שייווספו במהלך השירות ללקוח, יהיו קניינה הבלעדי של החברה וישמשו אותה
לכל מטרה שהיא וללקוח לא תהא כל זכות לעשות בהן שימוש או לאפשר לאחרים לעשות בהם שימוש למעט שימוש של הלקוח במסגרת הסכם זה.
9.9 כתובות הצדדים יהיו כאלה המצויות בבקשת ההצטרפות. כל הודעה אשר תשלח בדואר רשום בישראל מצד אחד למשנהו לפי הכתובת המפורטת לעיל
תחשב כאילו הגיע ליעדה תוך חמישה ימי עסקים ממועד משלוח ההודעה כאמור או מיד עם מסירתה ביד.

Shopping cart

0
העגלה שלך ריקון עגלה X