כל מה שרציתם לדעת על משלוחי אלכוהול באשדוד ולא העזתם לשאול

כל מה שרציתם לדעת על משלוחי אלכוהול ולא העזתם לשאול

פעם חשבתם כמה פשוטים וזמינים יכולים להיות משלוחי אלכוהול באשדוד? ואם חשבתם על זה, אבל משום חששתם לנסות או לא הייתם בטוחים בדיוק איפה, למה כמה – הכתבה הזו בדיוק בשבילכם!

משלוחי אלכוהול באשדוד- רגע, מה?

היום זה כבר די ברור: הטכנולוגיה שינתה ללא היכר את החיים שלנו, והיא ממשיכה ומשנה אותם כל הזמן.  הזמינות שהיא מאפשרת סוגרת פערי מרחק וזמן, מה שמאפשר לנו לבצע כמעט הכל במרחק לחיצה! אנחנו יכולים להכניס פרטי כרטיס אשראי (או פייפאל, מה שאתם מעדיפים) בשביל לקנות חולצה חדשה, מתנה לאישה או את המטען לפלאפון שבדיוק אבד. זה כל כך  קל, פשוט וזמין לכולנו שאנחנו אפילו מוותרים על הביקור האהוב בסופר וסומכים על הקופאים והאורזים שיבחרו עבורנו את האבטיח הטוב ביותר. ומה בנוגע ל משלוחי אלכוהול באשדוד?

אנחנו רוצים אלכוהול כאן ועכשיו – בירה לפני המשחק של מכבי או ערב יין רומנטי עם האישה, ובמאמץ מינימלי אם אפשר. מכיוון שהעולם שלנו הסתגל לדרכים העצלניות שאנו חיים בהן (או בשמן המכובד יותר: נפלאות הטכנולוגיה) – ישנם שפע של אתרים המציעים משלוחי אלכוהול באשדוד. ואין ספק שעם צמיחת הטכנולוגיה ואתרי האי קומרס, המכירות המקוונות גם בענף צפויות לגדול ולהתפתח בשנים הקרובות.

לא חייב להיות אלכוהול בסיטונאות

כשחושבים על משלוחי אלכוהול, המחשבה הראשונה שעולה היא שהם מיועדים לסיטונאיים בלבד, ואם כל הכבוד ל״כבד הברזל״ שלכם (ויש כבוד!), יש גבול לכמות הוודקה רד בול שהוא יכול לעכל. אז דבר ראשון אתם צודקים! אבל גם טועים.. משלוחי אלכוהול ממש לא חייבים להיות משלוחים סיטונאיים.

כיום, שלל חנויות וחברות משקאות מציעות שירותי משלוחים גם לצרכנים פרטיים. נכון, ייתכנו מבצעים והנחות לרוכשים בכמות גדולה יותר, אך אין זה מחייב. מעבר לכך, הוזלת המחיר לרוכשים בכמות (כדוגמת שישיית בירה) קיימת מאז ומתמיד ותמשיך להתקיים – בחנויות הפיזיות והמקוונות כאחד.

הזמנות אלכוהול – כמה זה עולה לי?

כולנו יודעים שזמן שווה כסף, אז רגע לפני שנדון בעלויות, בואו נדבר רגע על לוחות זמנים. כמובן שזמן האספקה משתנה בין הספקים והחנויות השונות אך מבדיקה שלנו תוכלו למצוא משלוחי אקספרס שיספקו את ההזמנה שלכם החל מ-90  דקות ועד 24 שעות, עד משלוחים ״רגילים״ שיספקו את ההזמנה שלכם בין שלושה ימי עסקים לשבוע. זאת כמובן בהתאם להגבלות ומדיניות המשלוחים השונה של החנויות.

לגבי עלויות – כמו שציינו קודם, אין הכרח לבצע הזמנות אלכוהול בסיטונאות או בכמויות גדולות ותוכלו לבצע הזמנות גם כצרכנים פרטיים וביתיים. מבחינת המחירים, לרוב המחירים בחנות המקוונת זהים למחירים בחנות הפיזית. גם בחנויות מקוונות של מכירת משקאות, כמו כל חנות מקוונת, יש מבצעים ייחודיים לאתר ולהזמנות מקוונות כך שהרבה פעמים זה יוצא משתלם יותר.

מרבית החנויות יגבו מכם דמי משלוח ״סמליים״ האופייניים למדיניות המשלוחים בארץ.  ואם בכל זאת מתחשק לכם לעשות קנייה גדולה ו״סיטונאית״, אבל אין לכם סבלנות לסחוב את הבקבוקים – הזמנות אלכוהול יכולות להיות הפתרון המושלם עבורכם, מה גם שזה לא מוצר שעלול להתקלקל.

אלכוהול משלוחים, אז למה לא בעצם?

משלוחי אלכוהול הולכים וצוברים תאוצה עם צמיחתו והתפתחותו של האינטרנט, ואנחנו לא רואים שום סיבה להמשיך ולהימנע מהזמנת אלכוהול ברשת: זה נוח וגמיש לצרכים ולכמויות שלכם, זמין מבחינת שעות אספקה והכי חשוב – חוסך מכם את ההרמות והסחיבות מהחנות – לרכב – הביתה – לחברים וכן הלאה. כך שבפעם הבאה שאתם אחראים על השתייה, אנו מקווים שאתם כבר יודעים מאיפה להזמין 😉

משלוחי אלכוהול
Pattern photo created by freepik – www.freepik.com

[wpforms id=”39531″ title=”true” description=”false”]