רגע לפני שקופצים ל חנות האלכוהול – זה מה שאתם צריכים לדעת

מארגנים אירוע? רגע לפני שקופצים ל חנות אלכוהול – זה מה שאתם צריכים לדעת

המקום הראשון שאדם מחפש כשהוא מגיע למסיבה הוא בר המשקאות, וכל חגיגה יכולה לקום או ליפול על הכמות והמגוון שמציע המארח. איפה תמצאו חנות אלכוהול בזול, איך תכינו קוקטיילים פשוטים ומרשימים והאם ניתן להזמין משלוחי אלכוהול עד הבית שיחסכו לכם את הנסיעה – וגם לא מעט כסף? כל התשובות כאן

כמעט לכל אחד מאיתנו יוצא מדי פעם לארגן אירוע חגיגי, בין אם מדובר בחנוכת בית, חגיגת יום הולדת או אפילו חתונה אלטרנטיבית. הסיבות למסיבה רבות ומגוונות, אך יש דבר אחד שמשותף לכולן, שתמיד יהיה נוכח, ובכוחו להשפיע רבות על הצלחת האירוע: אלכוהול. יחד עם זאת, מדובר גם באחד המרכיבים המכבידים ביותר על התקציב, אך בעזרת הידע הנכון ניתן לצמצם משמעותית את העלויות מבלי לפגוע באיכות השתייה ולאכזב את האורחים.

ראשית, ואם אתם קונים אלכוהול לחתונה הטיפ הזה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, חשוב להכיר את האפשרויות השונות לרכישת אלכוהול בזול. זה הזמן שלכם לעשות שיעורי בית: ערכו השוואות מקיפות, ושימו לב – פעמים רבות הגעה פיזית ל חנות אלכוהול תהיה פחות משתלמת מהזמנת הסחורה עד הבית. עסקים רבים בתחום החלו בשנים האחרונות להציע שירות של משלוחי אלכוהול ובכך יכולים לחסוך לכם כסף, את הנסיעה ואת הטרחה הכרוכה בסחיבת ארגזים.

אם מדובר בכמויות קטנות ניתן למצוא בקבוקי אלכוהול בזול בחנויות הדיוטי פרי שבנמל התעופה, אולם החסרונות של דרך זו הם שכמות מכירת האלכוהול מוגבלת לנוסע וכמובן שהחנות אינה נגישה תמיד. בנוסף, המחירים לא תמיד יהיו זולים יותר בדיוטי ומידת השתלמות הרכישה משתנה בהתאם לסוגי האלכוהול השונים ולתנודות המחירים בשוק ובדיוטי.

זול, פשוט ומקורי: לא לפחד מקוקטיילים

אז אחרי שמצאתם את חנות האלכוהול המשתלמת ביותר להזמין ממנה, יש להידרש לשאלה: מה להכניס לעגלה הווירטואלית? גם בסוגיה זו התשובה יכולה לסייע בצמצום משמעותי של העלויות. כולם אוהבים בירות ושילובים מוכרים של משקאות כמו וודקה ומשקאות אנרגיה, או ג’ין וטוניק, וזה גם לכאורה הפתרון הקל, אבל עם קצת תעוזה ומתכון מנצח אפשר לצאת מהשבלונה ולהגיש לאורחים קוקטיילים שירשימו אותם ויהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

האפשרויות רבות, אך בתור דוגמה ניקח שני קוקטיילים קלים להכנה שהמרכיב המרכזי בהם הוא וודקה וניתן להכינם על בסיס מותגים מוכרים כמו וודקה ואן גוך, וודקה גריי גוס, או וודקה פינלנדיה.

וודקה סי בריז: משקה קליל וטעים שייתן צבע לאירוע שלכם. הוראות הכנה: מלאו רבע מהכמות הרצויה בוודקה ואת היתר בכמות שווה של מיץ חמוציות ומיץ אשכוליות. הגישו בכוסות מרטיני ולקישוט הוסיפו סליל מקליפת לימון.

סקס און דה ביץ’: המשקה האולטימטיבי. מתוק, קליל לשתייה ומאוד אלכוהולי. המינונים פשוטים – רבע וודקה, רבע ליקר אפרסק, רבע מיץ תפוזים ורבע מיץ חמוציות. אם תכינו מראש כמות גדולה בקערה – הערב כבר ימריא מעצמו.

המחיר נמוך מדי? היזהרו מזיופים

אחד האמצעים הבולטים להוזלה משמעותית במחירים הוא הייבוא המקביל, שמגביר את התחרות בין המפיצים ומונע מהם ומהקמעונאים העלאות מחירים חדות. שוק הזיופים של המשקאות האלכוהולים מכניס עשרות מיליוני שקלים בשנה. לפי הערכות, מכירה של אלכוהול מזויף עלולה להגיע ל-10%-15% מבקבוקי האלכוהול בשוק, 2-3 מיליון בקבוקים בשנה.

בניגוד למקרים אחרים, שבהם ייבוא מקביל יכול לספק לצרכן רכישה כדאית במיוחד, בתחום האלכוהול התמונה עשויה להתהפך. אם האלכוהול מזויף, קיים חשש לפגיעה בריאותית ואף לסכנת מוות לצורכים אותו. על כן יש לנקוט באמצעי זהירות, לבדוק היטב כשנתקלים במחירים נמוכים מדי, ולהימנע מלרכוש בחנויות מפוקפקות.

 

חנות אלכוהול
Background vector created by vectorpouch – www.freepik.com

[wpforms id=”39531″ title=”true” description=”false”]