מארז מתוק ליום הולדת – הרעיונות המובילים!

מארז מתוק ליום הולדת – הרעיונות המובילים!

חבר קרוב חוגג יום הולדת? מישהי בעבודה עושה חגיגה? בן משפחה חוגג ואתם רוצים לשלוח לו משהו? מה אפשר לשלוח או להביא לחגיגות יום הולדת??

אין צורך לשבור את הראש בנסיונות למתנה מיוחדת המתאימה להם, לחקור את עמוד הפייסבוק בניסיון למצוא תחומי עניין או לתחקר את הסביבה. יש מתנה אחת שכל אחד ואחת ישמחו לקבל וזה מארז מתוק ליום הולדת!

כל האנשים (הרוב המוחלט בטוח) אוהבים מתוק ובמיוחד ביום הולדת שיש סיבה למסיבה!

מארז מתוק ליום הולדת היא מתנה מפנקת, משמחת וקל מאוד להעלות איתה את המורל ומצב הרוח.

אבל יש קטע! חשוב מאוד להשקיע ולפנק במארז שווה במיוחד למי שחוגג את יום ההולדת או כל אירוע משמח אחר!

אז למה כדאי לשלוח מארז מתוק ליום הולדת?

  • זמינות – ניתן למצוא מארזי קינוחים או מתוקים ברחבי הארץ ולשלוח לכל מקום שתבחרו.
  • מבחר – ישנו מבחר מאוד מרשים של עסקים קטנים וגדולים שמציעים מארזים מתוקים, כל עסק בתחום ההתמחות שלו וכך גם להתאים את הסוג והסגנון למי שחוגג.
  • פתרון קל וקולע – מארזי קינוחים, עוגת יום הולדת, שוקולדים או כל מארז אחר שתבחרו לתת תמיד ישמחו את מי שיקבל אותו ותמיד יקלעו טוב לבעל השמחה ולסובבים אותו.

 

 

טוב, לגמרי ברור למה מארז מתוק ליום הולדת זה ה-דבר! עכשיו אנחנו מגיעים לשאלת השאלות…

איזה מארז מתוק ליום הולדת תזמינו??

בואו נעבור על כמה אפשרויות מומלצות.

 

  • שוקולדים – מה שנקרא בונבוניירה, אבל לא מהסופר אלא משהו מיוחד! יש היום הרבה שוקולטיירים מוכשרים שמייצרים שוקולד עבודת יד, טראפלס או פרלינים מיוחדים בצבעים, צורות וטעמים שלא מהעולם הזה! מילויים מיוחדים כמו שוקולד צ’ילי, קרמל, וויסקי, לימון ועוד ועוד.

לצד מארזי הפרלינים הבוטיקיים המהודרים ישנם גם מארזי שוקולד ממותגים (קינדר, פררו שה ועוד) המגיעים בקופסאות מהודרות ומפוארות וגם הם אופציה נהדרת עם אפקט וואו רציני.

  • מארז קינוחים – מארז קינוחים מיוחדים לפי הזמנה או מהמבחר הקיים. אם אתם בוחרים קונדיטוריות גדולות ומוכרות יותר ניתן ליצור מארזי קינוחים ממבחר הקינוחים הקיימים ואם אתם בוחרים לפנות לעסק קטן תוכלו אפילו ליצור קינוח מיוחד לכבוד בעל השמחה, תלוי כמובן בבעל העסק. היום ישנם קינוחים עם הקדשות, קינוחים מעוצבים ומרשימים במיוחד החל מקרם ברולה בטעמים, עוגת גבינה אישית, טארט שוקולד, מארזי פחזניות, מארזי מקרונים או מיקסים בין מגוון האפשרויות.
  • מארז עוגה מעוצבת וקינוחים – כאן מדובר במארז סופר דופר מפנק ומהודר. מארז מתוק ליום הולדת הכולל עוגה מעוצבת עם הקדשה או עיצוב מותאם אישית כשלצידה קינוחים קטנים מיוחדים. בדרך כלל קינוח כזה יתאים לאירוע או חגיגה אבל לא רק. אפשר גם ללכת על עוגה קטנה יחסית ולפנק יותר בקינוחים – תלוי בבעל העסק ובכם כמובן.

מה חשוב לבדוק ולדעת לפני שמזמינים מארז מתוק ליום הולדת?

חשוב לדעת, אפילו קצת מהם הטעמים האהובים של בעל או בעלת השמחה ולהתאים להם את הקינוחים המתוקים.

חשוב לבחור את העסק ממנו מזמינים לפי האזור אליו הוא שולח את המארז כדי שהמשלוח לא ייקר את העלות יותר מידי, להתחשב בכמות האנשים במידה ומדובר בחגיגה ולדייק בפרטים של המשלוח.

 

וגם לפרגן לעסק שממנו הזמנתם את המארז המתוק – ככה אתם משמחים על הדרך לא רק אדם אהוב אלא גם עסק מיוחד!

שיהיה לכם מתוק וחגיגי – מזל טוב!

תמונות באדיבות: ספיר גמליאל קונדיטורית