פיצה דומינו גן יבנה – מאיטליה לגן יבנה באהבה

פיצה דומינו גן יבנה – מאיטליה לגן יבנה באהבה

כשחושבים על מאכל איטלקי עשוי מבצק שמרים מכוסה ברוטב עגבניות, גבינה ותוספות חושבים על פיצה. ואם חושבים על פיצה טובה, כזאת שמעוררת את בלוטות הטעם, חושבים פיצה דומינו. הפיצה במקורה היא מאכל איטלקי מסורתי שהובא לארצות הברית בידי מהגרים איטלקים כמזון מהיר. רשת דומינוס הוקמה במישיגן ארצות הברית בשנת 1960, הרשת עלתה לארץ בשנת 1990, ובמרוץ פתיחת הסניפים בארץ נפתח פיצה דומינו גן יבנה, ברחוב הרצל 42.

קצת על פיצה איטלקית

המילה פיצה מקורה באיטלקית ומשמעותה “עוגה” או “פשטידה”. את הפיצה האיטלקית המסורתית מכינים מבצק שמרים אשר מרדדים ביד ולא במערוך עד לצורתו העגולה והדקה. לבצק מוסיפים מגוון רטבים, ומכניסים לתנור אפייה בחום גבוה מאוד של לא פחות מ400 מעלות, למשך זמן קצר של כמה דקות. פיצה מרגריטה היא הפיצה האיטלקית המוכרת ביותר בעולם, פיצה זו מבוססת על רוטב מעגבניות מבושלות, מעל הרוטב מונחים גבינת מוצרלה ועלי בזיליקום, והקצוות נמשחות בשמן זית. בדיוק באופן ההכנה המקורי מכינים את פיצה מרגריטה בפיצה דומינו.

פיצה דומינו, מותג של איכות וטעם

סניף  דומינו בגן יבנה מביא איתו את כל מה שיש בכל סניפי הרשת הפזורים ברחבי העולם, תפריט איטלקי עשיר ומגוון. תפריט פיצה דומינו עשיר בטעמים ואיכויות, והוא כולל בין היתר פוקצ’ות, קלצונה, לחמים, טוסטים, סלטים, שקשוקות, קינוחים וכמובן את מאכל הדגל –פיצת מרגריטה עם רוטב עגבניות ומוצרלה, במגוון גדלים ומגוון מחירים מחומרים גלם טריים יום יום. הקו המנחה של מותג הדגל, איכות וטריות הוא גם הקו המנחה של הפיצה בגן יבנה.

מומחיות לא רק בפיצה

המטבח האיטלקי נחשב לאחד המטבחים המשובחים בעולם ומביא איתו עוד מגוון ניחוחות וטעמים מעבר לפיצה. כל רשת הסעדה איטלקית הבינה היטב שממטבח כל כך עשיר המומחיות חייבת להיות לא רק בפיצה מסורתית. בפיצה דומינו גן יבנה כמו בכל הרשת, הבינו את העיקרון הזה, ולפיכך הם מגישים את המיטב של המטבח האיטלקי. יש להם מומחיות בפסטות ומוקרמים, מגוון פוקצ’ות, קלצונה במבחר רטבים, לחם איטלקי, ובעיקר עושר כזה של סלטים מוכנים או בהרכבה שיבואו בול במקום לצד הבצק האיטלקי והגבינה.

לתת את הביס בלי חור בכיס

רשת דומינו מאמינה באיכות המוצר שלה, אך יחד עם זאת היא מאמינה בהנגשת הטעמים והניחוחות מהמטבח האיטלקי במחיר שווה לכל כיס. בתפריט פיצה דומינו תוכלו לראות את מגוון המאכלים לצד מחירים נוחים, כדי שכל אחד יזכה לתת את הביס בלי חור בכיס.

פיצה גן יבנה – כי לכל התושבים מגיע הטוב ביותר

ברשת מאמינים כי ל24,000 תושבי גן יבנה מגיע הטוב ביותר. לשם כך בפיצרייה יש מגוון מקומות ישיבה לצד שירות מן המעלה הראשונה. אך בנוסף פיצה גן יבנה מציעה שירות משלוחים מהיר וחינמי בכל רחבי גן יבנה, כדי שכל התושבים ללא יוצא מן הכלל יקבלו את הטוב ביותר.

פיצה, עכשיו בקליק

בעידן בו כל החיים נמצאים במספר קליקים במכשיר נייד, וכולנו התרגלנו לעשות הכל כמעט בכל תחום דרך מספר הקשות באינטרנט. עכשיו גם תחום המזון והצרכנות נגיש בקליק. אם אתם חשים עקצוצים של רעב באמצע העבודה במשרד, או נמצאים בתור בקופת חולים ואין צהריים מוכנים על השולחן עבור הילדים, עכשיו תוכלו להזמין פיצה דומינו בקליק. כנסו לאתר האינטרנט או לאפליקציה, דפדפו בתפריט, ובקליק אחד הזמינו את המאכל האיטלקי האהוב עליכם, וזהו הוא יהיה בדרך אליכם.

פיצה דומינו גן יבנה

[wpforms id=”39531″ title=”true” description=”false”]