נעים להכיר, משק מיטל

נעים להכיר, משק מיטל

אז זה לא סוד שישראל היא אחת המעצמות בתחום החקלאות. ישראל היא יצואנית גדולה של תוצרת חקלאית ואחת המתקדמות בעולם בתחום הטכנולוגיה החקלאית. הסוד לחקלאות המפותחת הולכת יד ביד עם ההיסטוריה שלנו: הגירה ציונית, רכישת קרקעות, ומאמץ חלוצי כביר להפוך את הקרקע פה למיושבת ופורייה.
ביצרון שעל יד גן יבנה הוקמה כחלק מהעלייה הרביעית, וגם שם העולים היו חקלאים בנשמתם, הם עבדו את האדמה, הקימו נחלות משק, וכך הוקם גם משק מיטל.

משק משק מיטל, אקזוטיקה בריאה זה כאן

המשק שהוקם בביצרון, מתפרס על פני 450 דונמים של שטח חקלאי, ועוסק בגידול פירות וירקות של המיטב. בין היתר מגדלים במשק פירות אקזוטיים כמו: שיזף סיני, ספודילה, זנים של תות עץ, פטל/אסנה, לצד פירות מוכרים כמו: רימון, אפרסמון, נקטרינה, אפרסק, משמש, תפוח ועוד.

המשק גם מתמחה בגידול ירקות אורגניים בדיוק כמו שהצרכנים בימינו רוצים, ובנוסף יש למשק מערך שלם של משלוחי פירות וירקות הישר מן המשק.

טרופי מייד אין יזרעאל

כשאתם חושבים על שייקים מפירות טרופיים מפנקים אתם חושבים על תאילנד, סרי לנקה, פיליפינים, המלדיבים, או כל אי אחר שנמצא באזור קו המשווה. כי המחשבה שלכם ששם בתי הגידול של הפירות הטרופיים והאקזוטיים, שם יש שפע, כמויות, ומגוון במחיר מפנק.

אך ישראל 2019, עדיין לא הפכה למדינה טרופית, אבל כן נהייתה מעצמת חקלאות של ידע, טכנולוגיה ועבודת כפיים. כך שגם בישראל, יש גידול של פירות טרופיים ואקזוטיים תוצרת כחול לבן. במשק מי.ט.ל מגדלים פירות כאלו, ועובדים על פיתוח של זני פירות מיוחדים כגון: מנגוסטין, ספוטה לבנה/שחורה. שעועית הגלידה, גוונבנה, קטמבילה, גויאבה ביס ועוד…

אורגני, כי רוצים את הכי טוב

בעידן כזה של ידע, מודעות, נאורות כולנו הופכים לצרכנים שרוצים את הטוב ביותר עם כל המשתמע מכך. התוצרת הטובה ביותר, המחיר הכי טוב, וגם מוצר כזה שיהיה לנו, ולסביבה שלנו הכי טוב.

החקלאות האורגנית שמה לה למטרה לנהל צורת חקלאות שנסמכת על מערכת סביבתית ומנסה להקטין או למנוע את השימוש בתשומות חקלאיות חיצוניות, בעיקר כימיקלים סינתטיים ואורגניזמים מהונדסים גנטית. כך שהתוצר המתקבל הוא גם טבעי יותר, וגם סביבתי יותר.

לחנות המשק יש מגוון פירות ירקות אורגניים בדיוק בשביל שתקבלו את הכי טוב שאתם רוצים, לכם ולסביבה.

הישר מן המטע למקרר בבית

למשק מי.ט.ל יש חנות חקלאית שמוכרת ירקות ופירות טריים הישר מן החקלאי לצרכן ללא פערי תווך. חנות חקלאית כזאת מאפשרת לחקלאי יכולת להתפרנס ובעיקר הצרכן עצמו רוכש תוצרת טרייה איכותית ומובחרת שלא יושבת ימים כלילות בקירור. לחנות החקלאית יש מערך הזמנת פירות וירקות מקוונת, שמאפשרת לתוצרת החלקית הכי טרייה להגיע אליכם הישר מן המטע לבית.

משלוח עד הבית, ועדיין תוכלו לבקר

אז חנות חקלאית מקוונת מאפשרת הזמנת ירקות ופירות טריים מהמשק ברגע. היא גם מאפשרת לכם להפסיק להתרוצץ בשווקים בחיפוש אחר ירקות ופירות טריים, להפסיק לסחוב שקיות ועגלות שוק כבדות הביתה, כי יש לה מערך משלוחי ירקות ופירות מהירים.

אך עדיין, במשק מזמינים אתכם לא לוותר על החוויה החושית עם היבול, לבוא ולגעת בפירות בעצמכם יש חנות לאיסוף עצמי וגם סיורי בוסתן וקטיף עצמי שפתוחים לקהל ואתם יותר ממוזמנים לבוא לבקר.

קטיף אקזוטי, חוויה בטבע

אז אם המקרר שלכם כבר עמוס בתוצרת חקלאית שהזמנתם בחנות חקלאית. אבל אתם עדיין מחפשים את החוויה החושית שלכם עם הפירות והירקות, בשבילכם ובשביל הילדים: שידעו מאיפה היבול מגיע.

משק מי.ט.ל מזמין אתכם לחוויה ייחודית במשק. קטיף עצמי עונתי, בו כל המשפחה יכולה ליהנות מהטבע הקסום שמעניק לנו פירות באהבה גדולה. לכו לחוש, לטעום, לראות ולגלות.

משק מיטל

[wpforms id=”39531″ title=”true” description=”false”]