בטיחות, נוחות ואיכות חיים: אתם חייבים שיהיה לכם מעמד לטלפון לרכב שמתחבר למזגן

בטיחות, נוחות ואיכות חיים: אתם חייבים שיהיה לכם מעמד לטלפון לרכב שמתחבר למזגן

יש מוצרים כאלה, שאחרי שהיו ברשותנו אנחנו פשוט לא מבינים איך הסתדרנו בלעדיהם. זה בדיוק מה שתרגישו בנוגע למחזיק לטלפון לרכב, ואם עדיין אין לכם אחד כזה – הגיע הזמן להשיג אחד. המגוון רחב מדי ואתם מתלבטים במה לבחור? הנה הצעה למוצר שיענה על כל הצרכים שלכם וישפר עבורכם באורח פלא את חוויית הנסיעה במכונית – מעמד לפלאפון לרכב שמורכב על פתח המזגן.

מעמד לטלפון לרכב

מעמד לטלפון לרכב – יתרונות

אחת הבעיות שנתקלים בהן כשניגשים להתקין מתקן לטלפון לרכב, היא שבין לחצני הרדיו, המזגן ושאר הכפתורים שמכסים את קדמת הרכב מבפנים לא תמיד נשאר מקום פנוי למקם אותו. בתשובה לכך, הגיעה האנושות לפתרון המושלם – מעמד לטלפון ש”מתלבש” על פתח המזגן.

עם זאת, גם אין אתם לא סובלים מבעיות שטח – למוצר הזה יש לא מעט יתרונות משמעותיים. ראשית, הוא מתאים במיוחד למי שרוצה להימנע מחסימת שדה הראייה. שנית, העובדה שאין צורך להדביק את המחזיק לטלפון הרכב ישירות על המכונית ירגיע את הקפדנים מבינכם שחוששים מהשארת סימנים.

יתרון נוסף של מוצר זה הוא שהוא, בניגוד למוצרים רבים אחרים בתחום, עמיד במיוחד בפני טלטלות. בזכות תכונה נדירה זו, תוכלו להפסיק לחטט מתחת לכיסא באמצע הנסיעה, בחיפוש אחר הנייד שהחליט לצלול אל הלא נודע אחרי שחלפתם על פני מהמורה בכביש. יתרה מזאת, המחזיק לטלפון לרכב הזה יכול לבצע סיבוב של 360 מעלות, ובכך מאפשר כוונון והתאמה של המכשיר הנייד אל הזווית המושלמת לעיני הנהג.

מחזיק טלפון לרכב

מעמד לפלאפון לרכב – מפרט

התושבת לטלפון לרכב שבה אנו עוסקים מגיעה בשלושה צבעים שונים: שחור, כחול או אפור, והיא כוללת תפסן שמרופד בסיליקון איכותי שמונע החלקה ומגן על המכשיר מפני שריטות.

מעמד לטלפון לרכב זה מתאים למכשירי סמסונג 6-8, לאייפון X ו-XS, ולכל מכשיר שאורכו 10-15 סנטימטרים ורוחבו 5.5-8.5 סנטימטרים. ההתקנה היא קלה ופשוטה ולא דורשת כלים מיוחדים. פשוט הוציאו את המתקן מהאריזה, הרכיבו אותו על פתח המזגן – ותהנו מהדרך.

 

תושבת לטלפון לרכב

 

מומלץ לצלם מוצרים עם השירות של סיגמה:

https://sigmaphotography.co.il/