חנות חיות, כמו כל חנות אחרת

חנות חיות, כמו כל חנות אחרת

בעידן בו בעלי חיים הפכו לחלק אינטגרלי ממנו, חיות מחמד הפכו לעוד צלע במשפחה, וצריך לדאוג ללאסי וג’וני, הכלב והחתול, בדיוק כמו לעדי ושירה. כששירה הבת שלכם, בקשה שתקנו לה רק לחמניות כוסמין כי זה מה שהיא אוהבת, אז אתם הולכים לחנות טבע הקרובה ורוכשים לה. וכשעדי הקטנה שלכם, בקשה חבל קפיצה חדש, אתם הולכים לחנות הצעצועים הקרובה ורוכשים לה את החבל הכי יפה בחנות. אבל מה עם לאסי הכלב? מה עם ג’וני החתול? זה רק מתבקש שמהפכה צרכנית שמייעלת את חיינו כבני אדם, תכלול בתוכה גם את חיות המחמד שלנו. חנות חיות, זה בעצם דבר מתבקש כמו כל חנות אחרת.

אהבה ממבט ראשון

אפשר להגיד שבין בני אדם לחיות לעיתים יש אהבה ממבט ראשון. “חיית שעשועים” זהו בעל חיים שהאדם החליט לגדל שלא לשם תועלת של רווח כלכלי או עזר בעבודה, אלא בשל יופיו או על מנת לספק חברה, זהו חיות המחמד המקיפות אתכם. אתם זוכרים את הרגע הזה בו הבטתם לתוך עיניו הכחולות של הכלב אותו החלטתם לאמץ, ופשוט התאהבתם. ואז בלי לחשוב יותר מדי, כמו שעושים באהבה ממבט ראשון, פשוט סדרתם לו מקום בבית, שמתם לו קערה עם אוכל לכלבים, ובלי ששמתם לב אפילו הוא הפך להיות חלק ממכם.

אחרי לאסי, בא ג’וני

ואחרי שהתאהבתם בהאסקי סיבירי בעל העיניים הכחולות, ונתתם לו את השם הנדוש “לאסי”. הכרתם ככה באקראיות את “ג’וני”. ג’וני היה גור חתולים קטן ונטוש כשראיתם אותו לראשונה בחצר של הבניין, עיניו הירוקות המפוחדות והפרווה השחורה המלוכלת כווצו לכם את הלב. הבנתם מייד ששוב התאהבתם, פניתם לחנות לחיות מחמד ובקשתם את הפורמולה הטובה ביותר עבור ג’וני, אוכל חתולים מובחר שיתאים לחתול הקטן שזה עתה אמצתם.

הורים לחיות

וברגע שהפכתם למשפחה מאמצת לכלב ולחתול. הפכתם להיות הורים מאמצים לעוד כל מיני חיות מחמד. וחפשתם היכן אפשר לרכוש אוכל לחתולי רחוב, כי הבנתם שיש עוד הרבה כמו ג’וני אבל לא תוכלו לאמץ את כולם. אבל לדאוג להם אתם עדיין יכולים. ואז חבר שהיה אבא לשלושה כלבי לברדודל, הפנה אתכם לחנות אינטרנטית שמוכרת מזון לכלבים וחתולים. ובחנות הזאת גיליתם שפע ומבחר כזה שבכלל לא הייתם מודעים לקיומם.

לגלות עולם

בחנות המקוונת גיליתם עולם שלם של ציוד לבעלי חיים שלא הכרתם לפני. יש מגוון עצום של מזון ואביזרים למבחר בעלי חיים וחיות מחמד. יש שם מזון לחתולים, לכלבים, למכרסמים שונים, לבעלי כנף ודגים. ובתוך כל המאגר העצום הזה גיליתם שיש תתי קטגוריות: אוכל לכלבים גורים, אוכל לבוגרים, אוכל מיוחד לכלבים חולים. גיליתם מבחר עצום של צעצועים לחתול שלכם, לתוכי של בן דוד שלכם, ולאקווריום הענק שיש בבית של סבתא שלכם.

הכל מכל הבא ליד

פתאום הרגשתם מאושרים באמת. יכולתם לרכוש מזון טבעי לכלבים מחברת המותג שחפשתם בנרות. פשוט ללחוץ בקליק, ולהזמין במחיר שפוי עם משלוח חינם מעל סכום של מאה וחמישים שקלים. סופסוף יכולתם לרכוש לג’וני החתול שלכם את מזרקת המים ששכן שלכם המליץ עליו, ובו בזמן לפנק את לאסי הכלב בצעצוע חדש. כי הכל פתאום היה זמין, בשפע, במהירות, בקלות. פתאום היה לכם הכל מכל הבא ליד.

חיבוק לילה טוב

אז אחרי שבצעתם את ההזמנה בחנות חיות מקוונת וידעתם שהמשלוח שלכם בדרך. ישבתם על הספה והתכרבלתם עם לאסי וג’וני מול הטלוויזיה. חייגתם חיוג מהיר לסבתא שלכם וספרתם לה על אוכל החתולים המיוחד שהזמנתם, ועל זה שמצאתם לה את המקום לרכוש את כל ציוד האקווריום שאותו היא רוצה לקנות. והיא תגיד לכם תודה, ותמסור חיבוק לילה טוב.

חנות חיות

[wpforms id=”39531″ title=”true” description=”false”]